Tavaly a cseh Karlovarské Minerálni Vody (KMV) cégcsoportot tulajdonló olasz Pasquale család és Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója felvásárolta a PepsiCo magyarországi leányvállalatát.

Balogh Levente elmondta, hogy folyamatban van a különböző szerződések egységesítése, a két cég tevékenységének integrálásával 600 munkavállalót foglalkoztató, évi ötvenmilliárd forint árbevételű cégcsoport jött létre, amely Magyarország 8. legnagyobb élelmiszeripari vállalata lett, és a magyar nem alkoholos üdítőital-piac 25 százalékát fedi le. A vállalatcsoporthoz mintegy 300 féle termék tartozik. 

Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. másik tulajdonosa a sajtótájékoztatón hangsúlyozta, hogy a Szentkirályi Magyarország vállalati márkanév választásával szeretnék kifejezni a Szentkirályi név szellemiségét, örökségét, a magyar piac iránti elkötelezettséget.

Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezetője szerint magyar multinacionális cégcsoportként fognak működni, ami megmutatkozik majd a szolgáltatás minőségének javításán, a hatékonyság növelésében. Az idén az 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport 11 milliárd forint adót fizet be az államnak – jegyezte meg.