A válaszadók további 30 százaléka a 4000-6000 forint közötti, 28 százaléka a 2000-4000 forint közötti, míg 10 százaléka a 2000 forintnál olcsóbb játékokat keresi.
 
A magyar családok 87 százaléka ünnepli a gyermeknapot, idén azonban a legtöbb helyen elmaradnak az ilyenkor hagyományos programok. Május utolsó vasárnapját a válaszadók 57 százaléka otthon tölti, 28,5 százaléka egy lakóhelyéhez közeli kirándulást tervez, 12,5 százaléka pedig állatkertbe megy.
 
A gyereknapot minden második család már a nagyszülőkkel együtt fogja ünnepelni. A megkérdezettek további 15 százaléka az idősebbek védelme érdekében csak az unokatestvérekkel, keresztszülőkkel vagy barátokkal találkozik, 35 százaléka pedig semmilyen érintkezést nem tervez a szűk családon kívül.
 
Idén május utolsó hétvégéjére esik pünkösd is, de az ilyenkor szokásos többnapos kikapcsolódások a megkérdezettek 73 százalékánál elmaradnak, helyette rokonlátogatást és rövidebb kirándulásokat terveznek a szülők.
 
A Regio Játék közölte: éves forgalmának mintegy 10 százalékát teszi ki a gyereknap. Ebben az időszakban a vevők átlagosan 7600 forintot költenek a vállalat üzleteiben.
 
A Regio Játékkereskedelmi Kft. 13,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el 2019-ben, 8 százalékkal többet az előző évinél. Az 1990-ben alapított társaság 100 százalékban magyar tulajdonban van, országszerte 40 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 dolgozót foglalkoztat, részesedése csaknem 25 százalékos a hagyományos magyar játékpiacon.
 
A felmérést május 21-25. között online végezték, a kutatásban 1227, 14 év alatti gyermeket nevelő szülő vett részt.